مقاله

نصاب کاغذ دیواری

نصب کاغذ دیواری روی رنگ روغن

نصاب کاغذ دیواری

چرا باید از یک نصاب کاغذ دیواری حرفه ای استفاده کنیم؟

چرا باید برای نصب کاغذ دیواری از نصاب تضمین و ضمانت معتبر بخواهیم؟

نصاب کاغذ دیواری آماتور و غیر حرفه‌ای به دلیل تجربه کم در این مورد، ایرادات و مشکلاتی ایجاد می‌کند. که بسیاری از این مشکلات قابل رفع نیستند. و تا زمان ماندگاری کاغذ دیواری روی دیوار باقی می‌مانند. این فروشگاه با سابقه سی ساله در زمینه خرید کاغذ دیواری، فروش کاغذ دیواری، نصب کاغذ دیواری و… می‌تواند پاسخگوی شما در انواع مشکلات به وجود آمده باشد. شما می‌توانید از قسمت انجمن پرسش و پاسخ کلیه سوالات خود را مطرح نمایید. خرید کاغذ دیواری.

 

نصب کاغذ دیواری

مشکلات نصب کاغذ دیواری

به تعدادی از این مشکلات اشاره میکنیم:

  • برجستگی ها و حبابها در اثر عدم زیر سازی صحیح و غیر اصولی دیوار.

غیر حرفه ای‌ها معمولا توجهی به زیر سازی نمی‌کنند و یا به طریق درستی زیر سازی را انجام نمی‌دهند. و این باعث ایجاد موج بعد از نصب می‌شود. که روی کاغذ دیواری آن‌ها را خواهید دید. حاصل عدم دقت این است. که که حتی بعد از خشک شدن کاغذ دیواری این موارد از بین نمی‌رود. کاغذ دیواری.

 

مشکلات نصب کاغذ دیواری

 

  • صرف وقت زیاد و طولانی برای نصب و کثیف کاری بیش از حد

به خاطر نداشتن مهارت کافی برای انجام کار با کیفیت، این نصاب‌ها بسیار کند عمل می‌کنند. و در صورتی که با سرعت بالاتر باید عمل کنند. کار آنها دارای اشتباهات بسیار زیادی خواهد بود. نصب یک رول کاغذ دیواری به وسیله یک نصاب غیر حرفه‌ای 3 تا 10 برابر نصاب حرفه‌ای زمان می‌برد. معمولا یک نصاب حرفه‌ای روزانه هشت تا پانزده رول نصب می‌کند. که این بستگی به دیوارهای محل کار دارد.

 

  • مشاهده درز بین رول‌های کاغذ دیواری

از نکات شایان توجه که در نصب به زیبایی کاغذ دیواری و فضای منزل کمک می‌کند. درزی (فاصله ) است که میان رول‌های کاغذ دیواری‌های مجاور و کنار هم وجود نداشته باشد. و به صورت یکپارچه دیده شوند. معمولا در کار نصاب‌های حرفه‌ای به صورت کمتری مشاهده می‌کنیم. یکی از تفاوت‌های نصاب‌های آماتور و حرفه‌ای همین است. در نظر داشته باشید حتی کاغذ دیواری‌های ایرانی را نیز می‌توان کنار هم و بدون درز نصب کرد. بر خلاف بسیاری که مقداری از لبه این کاغذها را روی هم می‌اندازند.

 

روش نصب کاغذ دیواری (فیلم)

  • عدم انطباق طرحهای یک رول با رول های کناری

کاغذ دیواری‌هایی که دارای شکل هستند، نصب‌شان دقت زیادی می‌طلبد. چرا که طرح در یک رول از کاغذ دیواری بایستی که دقیقا در امتداد و انطباق همان شکل در رول‌های دیگر قرار گیرد. و خطوط یکپارچه تشکیل دهند. در غیر این صورت کوچک‌ترین اشتباهی در این مورد می‌تواند به سادگی حتی با چشم معمولی تشخیص داده شود. در این مورد معمولا نصاب‌های حرفه‌ای مشکلی ندارند.

 

  • جدا شدن کاغذ دیواری از روی دیوار بعد از یک مدت کوتاه

در صورتی که چسب درست تهیه نشده باشد یا نوع چسب و مقدار چسب مورد استفاده و حتی سرعت انجام کار متناسب نباشد یا بدون دلیل با مواد یا انواع چسب‌های دیگر مخلوط شود پس از مدتی کاغذ دیواری از دیوار کنده می‌شود. یک نصاب غیر حرفه‌ای بنا بر عدم تجربه حتما برای‌تان این مشکل را ایجاد می‌نماید.

 

نصب کاغذ دیواری روی رنگ روغن

  • عدم نصب صحیح و درست لبه‌های کاغذ دیواری با کناره‌های دیوار و سقف

از موارد بسیار مهم نصب کاغذ دیواری این است که با گوشه‌ها و لبه‌های دیوار و زوایا انطباق کامل داشته باشد. و در صورت نقص یا کجی  دیوار بتواند با برش اصولی کاغذ آن قسمت را درست منطبق کند. تا کار تمیز به نظر آید و کلیه دیوار یا سقف مورد نظر را پوشش دهد.

 

  • هدر دادن رول‌های کاغذ دیواری

در صورت چسباندن اشتباه کاغذ دیواری و اتصال مجدد به دیوار و تکرار این مورد کاغذ دیواری خاصیت خود را از دست می‌دهد. و یا اینکه پاره می‌گردد و قابل استفاده مجدد نیست. در این صورت نصاب مجبور است تعداد رول بیشتری مصرف نماید. برای دیدن آموزش تصویری نصب کاغذ دیواری اینجا را کلیک نمایید.

 

نصب کاغذ دیواری در کاشان

گروه ما با بهره‌گیری از بهترین متخصصان کاشان آماده نصب انواع کاغذ دیواری در کاشان و تمامی نقاط اطراف کاشان است.

 

قیمت نصب کاغذ دیواری

همچنین در نظر داشته باشید که قیمت نصب کاغذ دیواری بنا بر نوع کاغذ دیواری متفاوت است. در ضمن زیر سازی دیوار به صورت جدای نصب هزینه دارد. در حال حاضر ( شهریور 1400) از رول 45 تا 50 هزار تومان برای کاغذهای معمولی مزد نصب تعیین می‌شود.

 

درآمد نصاب کاغذ دیواری

هر نصاب کاغذ دیواری بنا به تجربه خود درآمد متفاوتی دارد. ولی به طور معمول سود دریافتی یک نصاب کاغذ در ماه به اندازه یک استاد کار ماهر است و بیش از آن معمولا نمی‌شود. فیلم نصب انواع کاغذ دیواری و پوستر کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخ گوی شما می باشند. (اینجا را کلیک نمایید.) نصاب در کاشان در صورت نیاز به نصاب حرفه ای در هر کجای کشور با ما تماس بگیرید.

به این مقاله امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *